Rabo ClubSupport 2020

Donderdag, 8 oktober 2020

Rabobank ClubSupport

Rabobank Maas en Waal - Oost Betuwe organiseert ook dit jaar weer speciaal voor verenigingen en stichtingen "Rabo ClubSupport" en heeft hiervoor € 150.000 beschikbaar gesteld. Hengelsportvereniging de Waalkanters Druten doet dit jaar ook weer mee.

Ons doel
De mindervaliden vissteigers en de toegangspaden naar deze visstekken toe, zijn verouderd en verzakt waardoor het voor mindervaliden vissers lastiger is geworden om de vissteigers te bereiken. De opbrengt van de Rabo ClubSupport actie 2020 komt volledig ten goede aan het verbreden van de toegangspaden en het opknappen van de mindervaliden vissteigers. Draagt u onze vereniging een warm hart toe? Help ons dan om een mooi bedrag bij elkaar te sparen!

Stemperiode
5 oktober tot 25 oktober 2020.

Hoe kunt u stemmen?
Stem nu direct in de Rabo App of online via rabobank.nl/clubsupport.

Stemmen is alleen mogelijk voor leden van Rabobank Maas en Waal. Bent u zelf geen lid van de Rabobank maar iemand van uw familie, vrienden of bekenden wel? Vertel ze dan over dit prachtige initiatief van de Rabobank!

Mogen wij rekenen op uw stem?

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van Hengelsportvereniging De Waalkanters Druten