Ledenadministratie

MijnSportvisserij: online je gegevens beheren

MijnSportvisserij is een online service omgeving waarin je als VISpashouder eenvoudig je gegevens kunt beheren. Registreer je nu en profiteer van een nog betere en snellere service.

Ben je verhuisd of wil je anderszins je persoonlijke gegevens die aan de VISpas zijn gekoppeld wijzigen? Dan hoef je voortaan niet meer te bellen of mailen met het kantoor van Sportvisserij Nederland in Bilthoven.
Door je eenmalig te registreren op www.mijnsportvisserij.nl wordt je VISpas aan deze online omgeving gekoppeld. Vervolgens kun je allerlei administratieve zaken rondom de VISpas snel en gemakkelijk regelen.

Ben je de VISpas kwijt?
Dan kun je hier een duplicaat aanvragen. Andere functionaliteiten van MijnSportvisserij zijn o.a. het bestellen van de gratis MeeVIStoestemming* en het aangeven of je ervoor kiest om de papieren lijst van viswateren te ontvangen (mocht je de Visplanner nog niet gebruiken). *LET OP! De MeeVIStoestemming is niet geldig voor de wateren van H.S.V. de Waalkanters Druten.

Is er een specifieke vraag waarop je het antwoord niet kunt vinden? Neem dan via het formulier contact op met Sportvisserij Nederland. De komende maanden wordt MijnSportvisserij verder ontwikkeld en het aantal functionaliteiten uitgebreid.

Wilt u een wijziging of opzegging liever telefonisch of per e-mail doorgeven? Neem dan contact op met Sportvisserij Nederland via ledenadministratie@vispas.nl of via telefoonnummer: 0900-2025358. Sportvisserij Nederland is op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur te bereiken.