Facturatie VISpas 2018 door Sportvisserij Nederland

Zondag, 15 oktober 2017

Beste leden,

De ledenadministratie vervult een belangrijke en zeer arbeidsintensieve rol in het verenigingsleven.
Het verwerken van wijzigingen, het versturen van facturen en herinneringen en het registreren van de betalingen kost onze vereniging veel tijd en geld. Het bestuur van Hengelsportvereniging De Waalkanters heeft daarom besloten om per 1 oktober 2017 gebruik te maken van de service ledenadministratie van Sportvisserij Nederland.

Wat houdt dit precies voor u in?
Betaald u doormiddel van een automatische incasso? Dan hoeft u niets te doen.
Sportvisserij Nederland zal begin november de contributie incasseren namens Hengelsportvereniging De Waalkanters. Voor de betaling geldt dus een ander IBAN nummer, namelijk NL04INGB0650393872 ten name van Sportvisserij Nederland.

De leden zonder automatische incasso ontvangen half november een factuur vermeerderd met € 5,00 administratiekosten en een machtigingsformulier. Het afgeven van een machtiging is niet verplicht maar heeft meerdere voordelen. Zo heeft u geen omkijken meer naar de betaling en u krijgt uw VISpas automatisch toegestuurd. U bespaard met het afgeven van een automatische incasso tevens € 5,00 administratiekosten.

Wijzigingen/opzeggingen
Het doorgeven van wijzigingen of opzeggingen is mogelijk tot 1 oktober van het lopende jaar. Dit blijft in de toekomst ook van kracht. Wilt u een wijziging of opzegging doorgeven? Neem dan met ingang van 1 oktober a.s. contact op met Sportvisserij Nederland via ledenadministratie@vispas.nl of via telefoonnummer: 0900-2025358. Sportvisserij Nederland is op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur te bereiken en kunnen eventuele problemen meteen oplossen.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van Hengelsportvereniging De Waalkanters Druten