VISpas & lidmaatschap

Lid worden van de mooiste vereniging in de regio

Bij Hengelsportvereniging de Waalkanters ben je aan het goede adres voor je VISpas of JeugdVISpas. De (Jeugd)VISpas is meteen het lidmaatschapsbewijs van hengelsportvereniging de Waalkanters. Hiermee krijg je niet alleen toegang tot onze viswateren maar ook tot een prachtig aanbod van zo'n 80% van al het viswater in heel Nederland. Bekijk welke wateren dit zijn: lijst van viswateren 2022 t/m 2024 + aanvullingslijst 2023.

-> Klik hier voor onze viswaterkaart!

Via bovenstaande knop kun je de (Jeugd)VISpas online bestellen, veilig betalen via Ideal of creditcard en direct vissen! Je ontvangt direct per e-mail een printbaar Voorlopig bewijs van lidmaatschap (VISpas), met een unieke code. Dit document is een maand geldig. De definitieve VISpas krijg je vervolgens binnen drie weken per post opgestuurd door Sportvisserij Nederland.

Prijzen

Klik hier voor een overzicht van prijzen.